Maar liefst 𝟭𝟬,𝟳 𝗺𝗶𝗹𝗷𝗼𝗲𝗻 𝗡𝗲𝗱𝗲𝗿𝗹𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀 lezen regelmatig een huis-aan-huiskrant, dat blijkt uit het nieuwste Nationaal Media Onderzoek (NMO). En dit megabereik met de huis-aan-huiskrant wordt bij de titels van Telstar Mediagroep nog meer vergroot door de inzet van nieuwssites en -apps!

De resultaten van het NMO benadrukken opnieuw de belangrijke rol van de huis-aan-huiskrant.

De belangrijkste conclusies:

  • Huis-aan-huisbladen worden intensief gelezen.
  • 76% van de HAH-krantenlezers doet dagelijkse aankopen.
  • 77% van de lezers is geïnteresseerd in lokale evenementen en activiteiten, 73% in gemeentelijk nieuws en aankondigingen en 67% in lokale cultuur(agenda) en/of lokale sport(uitslagen).

Telstar Mediagroep blijft investeren in de kracht van lokale media!

Meer resultaten uit het onderzoek zijn te lezen op https://lnkd.in/ea2C8Exm